Öppning

På min fotoblogg kommer jag att lägga ut naturbilder, bilder från händelser i
Harbo-Östervåla med omnejd och bilder från mitt arbete som frilansreporter på Sala Allehanda.

Sidorna jag lägger upp kommer att döpas med datum. Klicka på datumet ovan i det svarta fältet.

NYA BILER!
130423 – Mitt örnreportage i Sala Allehanda.
130503 – Kungen och drottningen på besök i Harbo.
141112 – Vi har haft vår Renault i ett år.
141203 Extra val. Valaffisch från september.
141207 – Julmusikal och Gränby.
141222-1227 Julen 2014.
150117 – Vinter- och hundbilder.

 

Bilden i sidhuvudet är på en av Karlsöarna utanför Gotland. Bilden är tagen sommaren 2012.

Blåmes utanför vårt fönster annandag jul 2014.

Blåmes utanför vårt fönster annandag jul 2014.

Notering | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Öppning

  1. ellenlundis skriver:

    Du är duktig du pappa! Jag är stolt över dej 🙂 Jag följer din blogg nu! 😉 ^^

  2. Jimmy Molén skriver:

    Hej Leif !!
    Mycket roligt med din fotoblogg. Eftersom jag bott både i Östervåla (sedan 1975) och bodde i Harbo de första 20 åren av mitt liv så finns mycket minnnen kvar i mig. Jag är också intresserad av foton i olika miljöer.

    Mvh Jimmy Molén , Östervåla

Kommentera

